niedziela, 3 maja 2009

Możliwe - niemożliwe?

A to tak a propos tego niemożliwego, o którym wczoraj pisałam:)

„- Nie wierzę Ci – mówi Alicja
- Nie wierzysz?- powtarza ze smutkiem Królowa – Zrób to jeszcze raz, weź głęboki oddech, zamknij oczy i uwierz.
Alicja śmieje się.
- Nie warto nawet próbować. Tylko głupcy wierzą, że rzeczy niemożliwe mogą zdarzyć się naprawdę.
- Myślę, że po prostu brakuje Ci doświadczenia – odpowiada Królowa – Gdy byłam w twoim wieku, ćwiczyłam przynajmniej pół godziny dziennie. Zaraz po porannej kawie wyobrażałam sobie pięć lub sześć niemożliwych rzeczy, z którymi mogłabym się zetknąć. Dziś widzę, że większość tego, co sobie wyobrażałam, stało się rzeczywistością. Dzięki temu zostałam Królową.”
Lewis Carroll
„Alicja w Krainie Czarów”

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

„Masz tylko jedno życie. Znajdź czas, by być szczęśliwy