wtorek, 28 października 2008

MAGIA PRZYJAŹNI I URODZIN

Dzisiaj dla mnie jest szczególny dzień. Dlaczego? Dlatego, że jest to dzień moich urodzin:) Ale nie byle jakich – jak to mawia mój przyjaciel – dziś zmienia mi się prefix z 2 na 3:) Jednym słowem nastała trzydziestka. Ciekawe jest dla mnie to, że nigdy nie przywiązywałam wagi do dnia urodzin, po prostu kolejny rok mi przybywał. Ale nie tym razem. Moi cudowni przyjaciele po prostu nie pozwolili mi na to, by był to zwykły dzień! Nie i koniec!

Zaczęło się od tego, że parę minut po 7ej zadzwoniła przyjaciółka i stwierdziła – o 9ej bądź gotowa, zabieram Cię na śniadanie z pyszną kawą. No i jak powiedziała, tak zrobiła. Tuż po 9ej pędziłyśmy do centrum Poznania, by świętować ten wyjątkowy dzień. Podejmując ostateczną decyzję co do miejsca, spotkałyśmy naszego dobrego znajomego z pracy, który, gdy tylko dowiedział się, że dziś taki ważny dzień od razu zmienił plany i tak znaleźliśmy się w trójkę na pysznej kawie. Głównym tematem naszych rozmów była idea mądrego życia i możliwości promocji jej na terenie Poznania, i nie tylko:) A więc przyjemne z pożytecznym!

„Przyjaciel to ktoś przed kim można głośno myśleć.”
Ralph Waldo Emmerson


Dokładnie tak. Przed przyjacielem nie ma tajemnic, można wyrażać swoje zdanie i swoje najskrytsze myśli. I to jest piękne. On zawsze jest przy Tobie niezależnie od kolei Twojego losu, od tego z kim dzielisz życie, czym się zajmujesz. Po prostu trwa. Niektórzy przyjaciele, z przyczyn technicznych, są przy nas tylko myślami, ale kiedy tylko coś nam potrzeba, czy to rozmowy czy pomocy, zawsze są przy nas. Czasami sama myśl, że są ludzie, którzy przesyłają nam dobrą energię i wspierają myślami, sprawia, że chce nam się żyć, pomimo „pochmurnych” dni w naszym życiu.

Życzę każdemu, aby mógł doświadczać takiej właśnie magii przyjaźni, jakiej ja doznaję dzisiaj.

„Przyjaźń jest jedną duszą w dwóch ciałach.”
Arystoteles


Ale to jeszcze nie koniec! Właśnie piekę ciacho i inne smakołyki szykuję, bo za minut kilka przychodzą kolejne wyjątkowe osoby, które sprawiają, że dzień ten jest taki jak oni, czyli wyjątkowy.

Wyjątkowy nie tylko, bo zaczyna się życie po trzydziestce, ale dlatego, że zaczyna się całkowicie nowy rozdział w moim życiu, rozdział bycia trenerem mądrego życia. Życia świadomego, opartego na przyjaźni i wzajemnym zrozumieniu:) Ale o tym w następnej części…

1 komentarz:

  1. Wszystkiego najlepszego z okazji urodzin!
    Gratuluję wspaniałych przyjaciół i życzę by Twoje przyjaźnie przetrwały jeszcze przynajmniej następną trzydziestkę! :)

    P.S. Jej... to nie tylko ja wyglądam tak młodo..ufff. ;)

    OdpowiedzUsuń

„Masz tylko jedno życie. Znajdź czas, by być szczęśliwy